A fogyasztók 73%-ának vételi döntése befolyásolható reklámajándékokkal

A válaszadók 94%-a azt nyilatkozta, hogy jelenleg is rendelkezik egy vagy több reklámajándékkal

Szinte valamennyi nyilatkozó állította, hogy naponta legalább egyszer vesz kézbe/használ reklámajándékot

"Köszönöm"

A reklámajándék köszönetnyílvánítás az ügyfelek és alkalmazottak felé, melynek gesztusát az emberek pozitívan értékelik.
A kutatás eredménye azt mutatta, hogy a gesztust időről időre tanácsos megismételni a megerősítés és a pozitív eredmény fenntartása érdekében.
A hatás nem a termék árán múlik,hanem a gesztuson és az üzenet kommunikálásán.

Az ajándékozó célja egy olyan „névjegy” hátrahagyása, amely biztosítja a hosszan tartó bevésődést.

Egy ügyfél megtartása hetedannyiba kerül, mint egy új ügyfél megszerzése.

 

Az adatok forrásául az EPPA (European Promotional Products Association) reklámajándék szervezet által közölt adatok szolgáltak.

icon phone big

Kérdése van?

Keresse kollégánkat +36 30 253 2550-as telefonszámon!